אפשר להכין באותו סגנון של הרוביה והקרא
כ-750 גרם גזר פרוס לעיגולים
1/3 כוס שמן
3 כפות סוכר גדושות
3 כפות דבש
מים לפי הצורך
כפית שטוחה מלח
מכינים את הקרמל: שמים בסיר קטן את הסוכר והשמן ומבשלים על אש בינונית תוך כדי ערבוב עד שכל הסוכר נמס ומתחיל להיווצר צבע ענברי עדין. לא מחכים להיווצרות קרמל עמוק וכהה כמו של קוגל אלא מוסיפים מיד את הדבש וממשיכים לערבב.
מוסיפים את הגזר ומבשלים. בודקים אם הוא מפריש מספיק נוזלים. אם יש צורך מוסיפים מים רותחים רק עד מפלס הירק, לא כדאי מעבר כדי לא לאבד טעמים. מוסיפים מלח לאיזון הטעמים. שומרים בקירור.
נשמר מצוין בהקפאה.